Friday, January 30, 2009

AyAt - AyAt CiNtA



hmm~~cite nie mmg best ~~sgt menyentuh perasaan aku...even cite ni dh lama tp aku br tgk..
it is a romantic religious film~~ mmg romantic n bile aku tgk cite ni aku xterkata2 bile tgk si fahri ni ~~ sgt innocent n alim ( fall in luv wif him huhu)...perempuan2 dlm cite ni sume lawa2~~
cite ni mmg penuh penghayatan ~aku menghayati spai terkedu n mengalirkn air mata~~gile besh cite ni spai buat aku menangis...yg buat aku nangis bile wife die si aisha (cantik gile) sanggup merelakn suami utk menikahi maria demi utk selamatkn nyawa maria dan juga nk bimbing maria tuh mendalami islam ~~ kesian gak maria tuh terseksa bile dpt tahu fahri dh kawen~~sedih gile tp nk wat cemne fahri ni bukan nye tau ~~ mulenye aku xsuke sgt ngan aisha ni almaklumla die ni anak org kaya ..mewah gile hidup die...emm mule tgk die ni mmg la lawa tp lama2 tgk mcm gedik plak...tp bile spai time die berkorban relakn suami die berpoligami tuh yg buat aku kagum sgt dgn aisha nih~~ bile maria dh sembuh die pun tgl la dgn fahri n aisha....tau aje la lau hidup bermadu....tgl lak satu rumah..mane tahan tgk suami sendri bermesra dgn org lain even org lain tuh isteri die yg sah....kalau aku la xsanggup tp itu la yg dinamakan pengorbanan....mulia sungguh hati aisha.....

at the same time ade lagi dua pompuan yg suke ngn fahri ni ~~ si nurul n noura~~ nurul ni mmg suke gile kt fahri tp even die menderita die still leh terima hakikat yg fahri bkn milik die~~ yg xleh bla nye si noura ni la ....dh la fahri tlg selamatkn die dr bapak tiri die yg bangsat tuh...m.uke dh la mcm perogol siot je ~~benci aku benci aku dgn bapak die nape la mesti ade lelaki mcm itu dlm dunia ni ....dh serupa binatang~~ fahri dan maria baik hati sungguh selamatkn noura dr didera oleh bapak tiri die...so fahri pun usahakn cr keluarga kandung noura...noura pun bahagia tgl dgn family die...~~ ntah xtau nape noura ni buang tebiat...die leh spai hati fitnah fahri yg rogol die..kesian yg amat kt fahri teruk die kena spai kena penjara n kena buang dr alazhar..~~ mase perbicaraan noura mmg lgsg xnk ngaku kalah still nk fitnah fahri~~ yg plg kesian skali si aisha mcm2 dugaan die hadapi....dh la die kawen dgn suami die yg die lgsg xkenal latar belakang die...pastu dgn mengandung tuh die berusaha sedaya upaya dgn tulang empat kerat die utk selamatkn suami tercinta die....oh my so sweet bile tgk die belai muke suami die...besh nye....
nasib baik akhirnye maria dtg mberi keterangan n pd mase yg sama noura tuh mengaku salah..die terpksa memfitnah fahri sbb fahri tolak cinta die...dn die juga tlh mengandung disebabkn nafsu syahwat bapak tiri die...padan muke kena tgkp gak binatang tuh~~ in the end maria n aisha dpt get along together...fahri pun lega...huhu heaven la ape lagi di apit oleh dua bidadari....tp nasib maria kurg baik ajal nye spai dulu....sedih gile....

emm kan besh lau ade ayat-ayat cinta 2 plak~~hmmm beshnye

0 comments:

Post a Comment